Monday 18 July 2011

JENJALAN BANDUNG

cuti yang lepas korang sume ke mana yerk.. kalau tye aku, aku pilih ke kL sebab nak ronDa2 cari langsir..

untuk uma mama aku lah.. takkan uma dyorang jerk nak cantik uma aku takkan tak kan..

 kua seawal 10.00 pagi, jemput mak long zaiwati   pastu g makan TOSEI kat presint 9... lepas pekene Tosei

kami mulakan perjalanan ke KL, 1/2 way ke KL, teringat plak Surat yg dalam beg nak kene kasi pada Long

 Anis kat Tmn Syed Putra, bile nak keluar dr situ, tersalah lah jalan, alih2 samapi sesat ke taman cheras,

naseb tak ke Shah Alam.. ape ke jauh aku memusing nak masok ke Bandaraya .. Xpelah kalau tak sesat tak

tau jalan mane kan (Saje nak sedap kan ati, padahal sesat nak kover malu... hik hik hikhik..) malu ker, tak

lah sikit pun tak malu, bukan nya ade yang tau, aku gn kak zai jer yg tau.. so sesampai dah kul 12 lebih,

ronda ronda cari kedai ARKED PESONA dah lah tak jumpe, sejam jalan baru jumpe, penat sungguh kaki

ni.. taklah jauh mane pun, kalau ikot dari kad tu cakap depan sogo, tp kami jumpe bile lalu belakang Jalan

TAR, ikot depan tak jumpe, nak kot blakang jugak.. aishhh  ..

hah ni lah kedai ARKED PESONA tu ... meh layan kedai tudung ni ,, leh mero yan aku nak pilih..

 sebahagian tudung yang terdapat di Arked Pesona

 salah satu tun=dung yang menjadi pilihan.. PINKI TO PEACH.. @ kaler belacan.. hihihih

akak NOR, pekerja Di Arked Pesona yang setia melayan kerenah kami.. time kasih yer kak.. len kali saya datang lagi eak....

 Cik kak Shira, pemborong tudung, sakan hang no, len kali kita jumpa lagi dok borak2..

 hat ni Si adek, Akak dok sebok pilih tudung, dia pun sakan cuba tudung na.. Ain Ain..

sempat menyelah Ain ni, cian akak sorang ni, muke pun dah keletihan layan kami2 ni, tak pa kak, komisen masyuk tu.. RAYA kan nak dekat dah.. leh kumpul lek kampong nnti..

untuk bab jalan & pilih tudung kad ARKED PESONA dah abes kite ke lokasi seterusnya..
hamboi hamboi hamboi macam ade program jenjalan kat Tv plak..


LAYAAAAAANNNNNN PART  AKU PLAK EA......


 KAK ZAI, model utk langsir aku.. ..  ea utnuk KAMDAR.. tp tanpa ayaran ea..


 pilihan ke-2, nak kaler lain, tp dok cari kaler lain.. iskiskisk

 pilihan ke-3.. nampah gaya mewah dan klasik.. i likeeeee... thumb's up

 akhirnya pilihan ke-3 menjadi phojaan hati..


jen jeng jeng,,.... tara PURPLE kaler untuk tema rumah taun ni.. utk langsir jer lah..
sebenarnya hku nak kale MERAH DARAH , tap i mane nak dapat kaler bukan musim raye cina.. kan.. xpelah, karang raye cine aku dok lilau lagi cari kaler merah plak.. nak jugak nak jugak.. peduli hape aku kalau org bilang uma macam topekong siam.. ade mak kesah.. duit haku bukan duit nggko..

muke muke kepenatan bila dah habes shopping.. tapi henjoy ko bile dapat ape yang di hajati walaupon tema asal dah lari....

 cian kak Zai, walaupon penat gigih mencari kedai yang tak jumpe, at last jumpe jugak...

 dah dapat yang dihajati, gambor plak lah.. hehehe

muke SONYOM jer , HAPPY GO LAKI ko..

sampi uma kul 8.00 malam.. betol2 jalan ni...
Besok nya...... KAKI HKU CRAMP... ade yang leh tolong picit tak..

No comments: